Veelgestelde Vragen (FAQ)


📦 Bestellingen

Ik ben op zoek naar een bepaald spel dat nu niet op de website staat. Kunnen jullie dit voor mij bestellen?

Waarschijnlijk is dat mogelijk! Je kunt hiervoor contact met ons opnemen.

Hoe weet ik zeker dat een product op voorraad is?

Als je het product kunt bestellen, is het op voorraad! Mocht een product niet op voorraad zijn kun je je e-mailadres achterlaten en ontvang je een bericht als het product weer beschikbaar is!

Kan ik mijn bestelling nog wijzigen of annuleren?

Als je bestelling nog niet is verzonden, kunnen we deze mogelijk aanpassen of annuleren. Neem zo snel mogelijk contact met ons op.

Kan ik een pre-order plaatsen?

Ja, als een product binnenkort op voorraad komt, kun je alvast een pre-order plaatsen. De verwachte levertijd staat bij het product vermeld.

💳 Betalingen

Op welke manier kan ik betalen?

Je kunt je betalen met iDeal (Nederland) en Bancontact (België). Daarnaast is het mogelijk als je kiest voor 'Ophalen' om contact te betalen.

Kan ik achteraf betalen?

Op dit moment bieden wij geen mogelijkheid om je bestelling achteraf te betalen.

🎁 Kortingscode / Cadeaubon inwisselen

Hoe gebruik ik een kortingscode?

Tijdens het afrekenen kun je je kortingscode invoeren in het daarvoor bestemde veld. De korting wordt direct verrekend op je totaalbedrag.

Kan ik meerdere kortingscodes tegelijk gebruiken?

Nee, per bestelling kan er slechts één kortingscode worden toegepast.

Hoe gebruik ik een Vividly Boardgames cadeaubon?

Voer de code van je cadeaubon in bij het afrekenen. Het bedrag wordt automatisch verrekend met je bestelling.

Ik ben mijn cadeaubon of kortingscode kwijt. Wat nu?

Neem contact met ons op met de details van je aankoop, dan helpen we je verder.

Wat als mijn bestelling minder is dan het tegoed op mijn cadeaubon?

Het resterende saldo blijft beschikbaar voor een volgende bestelling.

Kan ik een cadeaubon gebruiken op alle producten?

Ja! Cadeaubonnen zijn te gebruiken op alle producten in onze webshop. Kortingscodes kunnen specifieke voorwaarden hebben, zoals een minimale bestelwaarde.

🚚 Verzending

Wat zijn de verzendkosten?

De verzendkosten binnen Nederlands zijn € 5,-. Wanneer je voor € 75,- of meer besteld, word je bestelling GRATIS verzonden. De verzendkosten naar België zijn € 7,50. Wanneer je voor € 90,- of meer besteld, word je bestelling GRATIS verzonden.

Door welk bedrijf wordt mijn bestelling geleverd?

Bij het afrekenen kun je kiezen om je pakket te laten verzenden via PostNL of DHL.

Wat is de levertijd?

Als je vandaag voor 23:59u besteld word je bestelling de volgende werkdag opgestuurd. Bestellingen die op vrijdag & zaterdag voor 16:00u zijn geplaatst worden dezelfde dag al verzonden! Het kan natuurlijk wel eens voorkomen dat wegens drukte bij DHL of PostNL het iets langer duurt voordat je bestelling binnenkomt.

📍 Ophalen van je bestelling

Waar kan ik mijn bestelling ophalen?

Je kunt je bestelling ophalen op onze aangegeven afhaallocatie, dit is momenteel in Heukelum.

Wanneer kan ik mijn bestelling ophalen?

Je ontvangt een bericht zodra je bestelling klaar ligt. We plannen samen een geschikt moment voor het ophalen. Let erop dit dit voornamelijk in de avonduren of het weekend is.

Wat als ik mijn bestelling niet op de afgesprokenkan ophalen?

Geen probleem! Laat het ons even weten, dan zoeken we samen een oplossing.

Heb je nog andere vragen? Neem gerust contact met ons op! 😊🎲✨